Båred

Åuh... Jag dör av utråkighet. Det enda jag har gjort idag är att sitta framför datorn och ehh... inte gjort något. Ingen är ens online. Jag har typ uppdaterat min couchsurfingsida, gjort fula test på facebook (typ vilken simpsonsfigur är du), kollat lite på Tradera och spelat spindelharpan. Fattar inte hur 4½ timme har kunnat gått. Har inte jobbat ett endaste dugg.  Har iförsej expedierat de få kunder som vart inne, men thats about it. Får nästan lite dåligt samvete... Men jag pallar fan inte. Är verkligen trött som ett as.

Kanske ska dricka lite mer kaffe och ta tag i att packa upp Shimano ordern, och eventuellt sätta ihop en enhjuling. Det kanske jag skulle kunna klara av. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Haha du åkte för 48 timmar sedan och har redan hunnit skriva 6 inlägg. ;)

Postat av: mizaru

Jaaa....? :P

2007-11-10 @ 00:30:19
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback