Bara För Att Det Var 100 År Sen

Liksom listor. Brukade vara helt beroende av dem. Lite nostalgi blir det nu allt.


1)VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Skulle precis fylla 17 år, gick på gymnasiet, hängde med ett killgäng och Nina, skejtade och tyckte jag var cool. Var en rätt happy camper på den tiden.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? Hade min uppkörning och klarade den! Annars typ samma som nu, samma jobb, bostad och vänner.
3) FEM SNASK DU GILLAR: Kinapuffar, Salt&Blandat, Lakrisal, Hockeypulver och CocaCola
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Jag är ett freak och lär mig texten på typ 2 lyssningar på en låt.
5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: Resa, köpa ett hus, jobba max halvtid, göra värsta grymma stora tatueringen och eventuellt skaffa hus utomlands också.
6) TRE DÅLIGA VANOR: Överanalyserar allt, pillar för mycket på min näsring, skjuter upp saker.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: Spela WoW (haha, tragiskt att det är det första), klättra, kolla på film, hänga med nära och kära, gå på picknick.
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA: Crocs! Bombarjacka, stråhatt, stilettklackade skor, trenchcoat.
9) FYRA FAVORITSAKER: Datorn, bilen, sängen, badkaret.
10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN: Ross, Rachel, Phoebe, Joey och Monica. Erkänn att det skulle vara kul att SE dem göra det. Moaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback