Tällberg

Uäh. För mycket att göra. Imorgon så måste jag hämta grejer som står i min brorsas förråd, helst innan jag börjar jobba. Detta innebär att jag måste ta reda på vilken av tanterna i mitt hus som snott mitt förråd på vinden, eftersom jag inte har plats för grejerna inne i lägenheten, eller i mitt minimala källarförråd. Ska man knacka dörr? Eller ska man sätta upp en lapp? Jag vet hur tanten ser ut, men inte vad hon heter. Får stå med ögat mot kikhålet en hel dag och hoppas hon går förbi. Eller inte.

Dessutom måste jag bestämma mig om jag ska åka till Dalarna på min farbror Shins bröllop. Men då måste jag ringa till Shin, eller åtminstone ringa till pappa och säga om jag vill åka eller inte. Måste planera in semester. Måste kolla upp stugor i Tällberg. Fan vad jag hatar måsten. De borde dö. Jag vill inte åka på bröllopet bara för att då måste jag ha klänning, vilket betyder att jag måste bege mig ut och shoppa en sådan. Shoppa är inte min thing. Inte klänningar åtminstone. I look like crap i klänning. Mest för att jag känner mig oerhört obekväm i det skulle jag gissa på, men ändå. Jag vill dock åka dit för att jag älskar Tällberg, det är så oerhört fint där, svensk idyll personifierad. Plus att jag gillar Shin och Aki. Nackdelen är att jag måste umgås med pappa, han är lite väl intensiv, klarar inte riktigt av honom i längre perioder. Men ska nog inte vara där så länge ändå... Fan, måste nog ringa han imorrn iallfall.

Men nu; Sova.

Kommentarer
Postat av: finula

Elakt att sno ditt förråd. Skulle vara kul att se hur dörrknackandet går, men jag skulle nog sätta uppe en lapp eller bryta upp låset själv.
Åhh jag älskar att shoppa. Men du kan väl ha finbyxor i stället för klänning? Då kankse du inte känner dig lika obekväm?

Postat av: Johannes Flakbil

Hahaha mental bild av Jessica i finbyxor. Åuuuh rouligt.

2007-05-28 @ 14:31:29
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mady

hey ^^ du får också länken till min nya lite småhemliga blogg eftersom jag alltid läser din och tänker länka till den! :P enjoy!
hoppas allt är bra annars ^^
kram

2007-05-28 @ 16:38:01
URL: http://nakedversions.blogspot.com
Postat av: mizaru

finula: Hehe, finbyxor är absolut inte min grej heller. Får hitta nån cool klänning istället, om det nu finns sådana.
Johänes: =D

2007-05-28 @ 19:46:17
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: finula

ok.. Lycka till med klänning letandet, hoppas att du hittar något att ha på dig. :)

2007-05-28 @ 20:12:31
URL: http://finula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback