Sweetah!

Är på jobbet och försöker göra så lite som möjligt... Det går ganska bra faktiskt. Att maska är lättare än vad man kan tro.

Jag är glad idag, nu när jag vart hemma och glott rätt mycket så har jag shoppat på Tradera. Fick 2 par jeans hemskickade idag, och båda sitter som en smäck! Tjohej! Fatta 2 par asgrymma jeans för 300 spänn inklusive frakt. Kan det bli bättre? I dont think so.

Ikväll ska jag hem till Nina och Krille på middag med vin, det kommer nog bli trääävlit. Vet icket vad för mat det kommer bli, men det borde ju gå att äta iallafall. Moahaha. Sen hur bra det är att dricka vin när man är lite sjuk går ju att diskutera. Men inte som att vi ska supa liksom. På lördag och söndag ska jag också träffa vänner, så det blir fullt upp. Hoppas mitt halvfebriga jag pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback