Spela Roland

Jag är så hungrig att jag kan DÖ! Doften av lasagnen jag har i ugnen gör inte saken bättre direkt. Åuh. GE MIG!

Lalala.. Får skriva lite och fördriva tiden tills jag får äta. Idag har jag vart hausfrau gånger 1000. Kände mig så damn seriös när jag gick upp klockan 8 imorse och kokade spaghetti till min matlåda som jag skulle ha med mig till jobbet! Käkade frukost som en duktig kicka också, så idag blir det 3 mål mat. Inte illa må jag säga. Nu ska jag bara fortsätta i denna stilen i.... ehh.. förevigt egentligen. Men det är ju inte särskilt troligt. Konstigt egentligen att jag blir så mycket mer hungrig om jag går upp tidigt på morgonen. På natten småäter jag nog mer iförsej... Mjeje. Spela roland om du har han på band. HAHA! Shit. Det var länge sen! Vart fick jag det ifrån? Vadå mellanstadie! Min hjärna works in mysterious ways må jag säga. Rouligt.

Jobbade från 9 imorse, har meckat som en galning. Idag fick jag lära mig att demontera kasetter, och montera då förstås. Alltid är det nåt jag lär mig varje dag, en av de bästa grejerna med mitt jobb. Gillar inte att behöva göra saker på rutin, BORING. Var rätt mycket weird kunder inne idag också, bland annat en gubbe som sa att "du var ju både söt och händig, vilken kombination! ". Hmkay. Vad svarar man på det? Undrar om han skulle sagt nåt om jag var en snubbe och snygg. I don't think so. Sen var det en snubbe i min ålder som försökte se helt macho och cool ut som lämnade in en cykel och ville få punka lagat. På framhjulet. Med snabbkoppling. Eh. Det kan väl typ en shimpans fixa? Betala 100 spänn för montering för det? Jag förstår mig inte på folk ibland alltså.

Mamma har fått vinnande budet på en lägenhet nu. Så nu har pappa nytt hus och mamma ny lägenhet. Nu ska de bara sälja det gamla huset... Skilsmässopapprena är redan inlämnade. Helt sjukt vad fort detta går, jag hinner fan inte med att tänka ens. Förresten så har 2 pers lyckats googla sig hit på "mina föräldrar ska skiljas". Känns sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback