Positiv, Vem, Jag?

Uäh, jag är satans trött. Inte så att jag kan sova dock tror jag... Har skitont i min axel, och då menar jag ONT. Tror det har med överdrivet dataanvändande att göra, så jag får väl skylla mig själv I guess. WoW är inte bra för axlar helt enkelt. Borde väl investera i ett smartare skrivbord. Eller skaffa mig ett liv. Vilket som funkar ju. Fast just nu har börjat kolla på Top Model säsong 8 istället för att skaffa mig ett liv eller sitta vid datorn. Det funkar också. Iallafall en period. Fattar inte hur de kan vara så damn hysteriska? Jag blir lite rädd. Avskyr den satans Tyra Banks också, pinsammare människa får man ju leta efter. Varför kollar jag då? Jo det ska jag berätta kära ni, jag tittar eftersom jag älskar att störa mig. Ett av mina största intressen.

Mitt i all misär med mina päron så händer ändå lite bra grejer, man ska ju tänka positivt har jag hört, så tänkte skriva lite om dem... Har fått min nya säng som är wonderful att sova i. 120 centimeter får man lätt plats 3 i, vilket är tur eftersom det är så många som normalt sover där. Den är helt hög och snygg också, me like. Sen har jag fått löneförhöjning på jobbet och fast månadslön, så på våren kommer jag antagligen få jobba lite mer än heltid, men hela hösten och vintern när jag jobbar mycket mindre än heltid så kommer jag ändå få samma lön. Sounds pretty good to me. Har även grymma semesterplaner för i vinter, men de tänker jag inte avslöja något mer om förens det är närmare bestämt, enligt överenskommelse med min resekamrat. Kan dock säga att det är långt bort, lång bortavistelse samt väldans äventyrligt. Me like x2.

Enough med positivism. Nu ska jag gå tillbaka till min bitterhet.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Sedan när blev jag INTE din resekamrat?

Postat av: mizaru

Om det blir Karibien så är du såklart det! Men när det gäller just detta är det fråga om en annan resa. =)

2007-05-18 @ 14:04:04
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback