NÖRD

Nu kan jag definitivt klassas som en nörd med versaler. Yep. Jag har nämligen köpt Burning Crusade till WoW... Hm. Så det är detta som jag ägnat min kväll åt. Fast det tog iförsej rätt lång tid att patcha och ladda ner så jag har kollat på halva filmen school for scoundrels också. Den var banne mig asrolig. Måste se klart den. Men var ju tvungen att starta en ny blodalv när patchen var klar, kunde inte hålla mig. Åuh. Jag har för många antisociala things to do. Not good. Det är iallfall tur att man kan sysselsätta sin hjärna med lite andra grejer förutom att overthink massa grejer som bara gör en ledsen ändå. Hellre WoW än deppanfall I tell you.

Jag LÄNGTAR efter min iPod också. Jag vill ha den nu! Palla vänta? Nä.
Dessutom har jag bestämt vad det ska vara ingraverat på den också. Ascoolt blev det. Bwahaha.
GE MIG!

Hade planerat att sova, men blev plötsligt väldans hungrig. Kanske ska kolla klart på filmen och dricka te och käka macka innan det är sleepytime. Sounds like a plan.

Kommentarer
Postat av: milla-w

te och macka lät väldigt gott :)

Postat av: mizaru

Jao, det är det ju. Men det blev aldrig av, var alldeles för trött... Haha.

2007-05-31 @ 23:51:26
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback