Katshing

Jag har vart helt sjukt effektiv idag. Effektiv på att bränna pengar för att vara exakt. Ehrm. Först så åkte jag till Coop och storhandlade, köpte massa mat, Oreos (wihoo för att de hade det där, jag höll på att dö av lycka) och en ny växt till mitt fönster eftersom min som jag haft i 100 år plötsligt bestämt sig för att det var dags att dö. Kände mig rätt nöjd när jag kom hem iallafall. Ja förutom med att den ena växten var död, men det var ju knappast någon nyhet.

Sen blev det hastigt och lustigt bestämt att vi skulle dra till IKEA och kolla på säng till mig. Ett projekt som jag planerat länge, jag behöver verkligen en ny eftersom jag får helt ont i ryggen av min nuvarande. Så bestämde mig för en, 6000 spänn kommer den kosta. Som hittat. Haha. Ska ha den på ben tills jag får arslet ur vagnen och bygger upp den så som jag planerat med lådor under och en trappa upp. Inte loftsäng alltså, utan sådär halvhögt upp liksom.

Gah, måste tvätta håret och grejer. Imorrn ska jag ju till frissan. Funtar på att klippa någon slags halvlång frisyr så det ser vettigt ut även om jag har det utsläppt och inte bara ser ut som ett troll. Kan ju vara trevligt eventuellt. Men grejen är att jag kanske måste börja med att fixa håret i såna fall, och det vill jag ju inte. Tunna ut det måste jag iallafall göra, nu ser jag ut som bröderna fluff. Fast bara en person då såklart.

Nu ska jag äta oreos och spela wow. Kanske den bästa kombinationen någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback