Hatt På!

107336-136Mitt hår var nog inte så illa som jag först befarade, mest min hårbotten som var röd. Eller, ÄR röd snarare. Krävs nog några shamponeringar för att det ska försvinna helt. The good news är alltså att jag antagligen slipper färga om håret nu på en gång. Ska iallafall give it a try. Men så länge blir det mössa/keps. Denna är bra för man kan stoppa upp allt hår i den som en annan reaggesnubbe och så ser det nästan ut som man har kort hår! Omväxling fast utan bestående konsekvenser.
 Me like.

Igår försov jag mig igen. Så efter jobbet gick jag och köpte en väckarklocka. Det ångrade jag bittert imorse när den ringde. Jag hade ju vart smart och ställt den vid datorn långt ifrån sängen så jag var tvungen att gå upp för att stänga av den, och det var inte skoj. Slängde mig i sängen igen efter, men den satte ju igång efter 9 minuter igen med sitt tjutande. Jag ångrar lite att jag inte köpte en med radiofunktion, men det skulle jag säkert bara ha somnat till så det kanske var lika bra ändå.

Satan vad trött jag är. Inte brao. Måste komma på nåt skojsigt att göra tills det blir natt så jag inte somnar nu. Då kommer min dygnsrytm bli fuckad och det vill jag icket. Kolla på sista avsnittet av Heroes ska jag göra & käka oreos.






Wihoo! Party all night long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback