Fräsh Skabbighet, Det Du

Jag hann inte städa. Damnit. Insåg att jag kollat på klockan på micron som går en timme fel. Det betyder att jag blev rätt så stressad när jag fick sms av B att hon skulle vara här om 45 minuter... Det blev panikstädning helt enkelt. Som tur var va det inte första gången hon var här, så det där med första intrycket var redan avklarat. Den plötsliga tidsbristen innebar även att jag inte hade hunnit handla, så vi körde på latversionen och köpte pizza. Sen blev det Disneyfilm i min nya übersköna soffa, konstig frågesport med små barn som blev helt ledsna när de inte kunde svaren och allmänt häng. Det var muchos gracias trevligt.

Jag är astrött egentligen, men om jag går och lägger mig så blir det måndag så mycket fortare, och det innebär 6 dagar arbete. Åuh. Orka? Nu har jag ju dels vart ledig och sen sjuk så 6 dagar i rad med jobb känns oöverstigligt mycket. Men jag vet ju att det kommer gå fort ändå när man väl är inne i det.

Imorrn är min plan att ringa och boka frisörtid. Mina toppar är alldeles för torra för att det ens ska vara roligt. Okey att jag gillar trollfrisyr, men jag gillar inte när det säger "fnas fnas" när man tar i håret längs ner. Det är en fin balansgång där mellan bara skabbig frisyr och en frisyr som ska se skabbig ut men som inte är det egentligen. En konstform kan man säga. Yeep... Såattheee.

Kommentarer
Postat av: Nelli

Detsamma ^^

Känner igen det där med håret som säger fnas fnas, ibland måste man bara klippa det :(

Postat av: mizaru

Jao, man måste ju det. Det dåliga är att det blir kortare, och när man sparar så är det väldans dåligt! Men på torsdag så ryker det. Ska ändå bli rätt skönt. :)

2007-05-07 @ 23:38:02
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback