Feber

Idag är det en aning misär. Jag har feber och får sitta hemma hela dan. Det känns lite B eftersom jag precis har vart ledig från jobbet och de ligger efter där på grund av det, och så ska jag vara borta ännu mer. Men jag pallar typ inte ens att stå upp, så det känns inte som att jag skulle göra så mycket nytta där ändå.

Jag pallrade mig iallafall ut för att hämta posten, och jag har fått mig högskoleprovsresultat hemskickat. Tjokoko. Jag fick det som jag trodde att jag skulle få, och känner mig rätt nöjd med det. Ska ju ändå inte plugga på överskådlig framtid, så egentligen spelar det ju ingen som helst roll. Men man vet ju aldrig, lika bra att ha det gjort.

Jag mår illa. Kanske måste lägga mig ner ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback