Dålig Stil (av mig själv)

Jag har svikit mig själv. Hade lovat att jag bara skulle ha kvar mitt WoW-konto fram tills att det gick ut, det vill säga idag den 8/5. Men jag kunde inte ens hålla mig en endaste dag. Jag förlängde det när jag kom hem från jobbet. Haha. Jag är inne i en bra period i spelet nämligen, det går asfort att levla och jag vill bara komma upp i level 40 och sen så komme jag känna mig nöjd. Kanske. Antagligen inte. Damnit. Men jag vet att jag slutar spela när jag får en massa annat att göra. Done it before. Jag är inte beroende, promise. Moaha.

Måste verkligen handla mat. Det börjar bli panik... Har INGET hemma. Idag käkade jag vitlökskroketter till middag. Men det är okey, eftersom jag käkade hur mycket indisk mat som helst till lunch. Men ändå. Eftersom jag inte vart på affären på länge så betyder det att jag inte ätit godis på väldigt länge heller. Jag är svinsugen, men när jag tänker på specifika godissorter så känner jag mig inte alls sugen egentligen. Mer som att det är en grej jag fått för mig, att jag är godissugen. Ungefär som grejen med cola, det är 100ggr godare i teorin än i praktiken.

Kommentarer
Postat av: Nelli

Jag är likadan när det gäller godis! Får för mig att jag är jättesugen och sen slänger jag mer än halva påsen :(

2007-05-08 @ 22:36:49
Postat av: mizaru

Slänga godis! :O Kan man välle inte göra? Jag äter upp allting och mår illa efteråt istället. Haha.

Postat av: Nelli

Haha! Jo, men ajg mår illa innan och jag måste vara allergisk mot någon för det börjar fräta i munnen på mig av vissa sorter :D Så då blir jag arg och slänger skiten hehe

2007-05-09 @ 08:24:53
Postat av: mady

jag är lvl 41 :P på min ena gubbe. den andra är lvl 30 ^^

2007-05-09 @ 14:08:16
Postat av: mizaru

Mady: Hehe, coolt. Har du skaffat mount än? Jag är level 37½ nu, så det borde gå rätt fort tycker jag.

2007-05-09 @ 20:59:09
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback