B.O.R.E.D

Jag är helt sjukt uttråkad. Hatar att vara hemma när jag måste vara hemma. Hatar allt som innehåller ordet måste, så det har nog med det att göra. Uähh. Undehåll mig. Ingen är online heller. Men det skulle ändå inte hjälpa eftersom jag inte pallar sitta framför datorn för länge i sträck, måste gå och lägga mig i soffan med jämna mellanrum. Önskar att jag hade nåt bra att kolla på. Kan iförsej ladda ner nåt, men då kräver det att jag ska veta vad jag vill se. Och det vet jag inte.

Idag har vart en rätt givande dag ändå. Jag har kommit på 2 saker som jag randomly har snubblat över på det stora internätet. Det går fan inte att hålla något hemligt, det kommer alltid komma fram. Tänk på det nästa gång så kanske ni är lite mer ärliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback