Alla Borrmaskiner Borde Dö

Jag är förbannat trött. Men de små byggjobbarna förpestar min tillvaro genom att stå och snacka precis utanför mitt fönster. Känns inte riktigt som att jag kan slappna av och sova när det står människor bara några meter ifrån mig. Dessutom är jag helt 100 på att de kommer börja borra eller liknande så fort som jag lyckats somna om. Brukar vara så. Lagen om allts jävlighet.

Tror du inte de började borra nu?! Detta är ju inte sant.

Igår hade jag träningsvärk. Idag är det i princip omöjligt att gå. Mina vader har krampat sig flera gånger inatt och mina armar gör asont. Jävla trappstegshelveten. Typiskt att jag är så otränad då. Jäkligt typiskt.

Nu ska jag bada, bara för att jag kan.

Kommentarer
Postat av: finula

Undra om byggjobbarna gör det där med flit? De håller på att bygga här också och de har ingen hänsyn till sovande människor.. bara för att de börjar så jäkla tidigt. Annars så är min grannes hund duktig på att ersätta borrandet jag vet inte vilket som är värst. Hundskall eller byggjobbare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback