Working 9 to 6

Damnit. Nu var det sådär fint väder idag igen, vilket innebär mera jobb för mig. Annoying. Imorrn ska jag således börja jobba klockan NIO på morgonen. Jag kommer seriöst att dö. Jobba i 9 timmar... Jag vill inte! Så orättvist att när det är som finast väder och man bara vill vara ledig så ska man såklart jobba extra mycket istället. Känner mig lätt schizofren av det, vill att det ska bli fint väder men samtidigt vill jag att det ska vara regnit och jävligt så jag kan få vara ledig.... Hm.

Solade idag efter jobbet... Märks att jag inte gör det lika ofta längre, för det känns som jag bränt mig. Inte alls bra. Kanske har de satt in nya rör eller så också. Tycker faktiskt att de borde sätta upp skyltar när de gör det, för det förändrar ju tiden man ska sola rätt drastiskt. Dumjävlar. Varför ska alla vara så idiotiska för?

Tur att jag är perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback