Varför Jessica, Varför?

Blä. Jag är sjukt hungrig. Blev helt konstigt igår, först skulle jag bara vara hemma hela kvällen själv och ta det lugnt. Sen kommer Nina förbi och prackar på mig ett par skor som hon köpt som var för små. I samma veva bjuder hon in mig för att kolla på melodifestivalen hemma hos henne. Sure kan jag välle, inte för att jag gillar melodifestivalen det minsta, men det är rätt kul att tracka ner på allas kläder, hår och nördiga danssteg. Nina gick hem och jag skulle bara fixa lite här hemma och käka lite så skulle jag komma upp sen. Då börjar drömhus prata med mig på msn och lyckas få mig att tycka att det är en ypperlig idé att gå ut på krogen i Eskilstuna med henne och hennes kompisar. Fattar inte hur det gick till, men så blev det. Drack rödvin hemma hos Nina och sen åkte jag tåg till Eskilstuna. Grejen var att det blev så stressigt helt plötsligt med att göra iordning sig och allt att jag råkade glömma att äta. Inte äta+alkohol är ingen bra kombination. Blev lite för full, ringde samtal som jag inte borde ringt, som jag visserligen inte ångrar, men kanske borde ringt dem när jag var nykter istället. Damnit. Nu vet jag varför jag aldrig går ut. Väl ute också så irrade jag mest runt och störde mig på alla fula heteronormativa människor. Nä. Nu ska jag inte dricka nånting förens på Sofys inflyttningsfest i slutet på mars. Hemmafest och man ska ha "oväntad klädsel".... Hmm... Behöver hjälp med att komma på vad det ska vara. Klänning tänkte jag först, men det känns som att varenda flata kommer komma dit i klänning och stilettklackar, så det är ju liksom inte särskilt oväntat egentligen. Haha.

Jag mår inte så illa idag iallafall. En improvement, förut spydde jag dagen efter om jag så bara hade druckit 2 öl. Mindre skoj.

Nu ska jag äta MASSOR! Måste ta igen en dags förlorade näringsintag. Igår åt jag bara 1 macka och lite chips. Inte alls okey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback