Utmanad?

DAMNIT! Igår började jag skriva ett inlägg om att dessa utmaningar i bloggar är typ det värsta jag vet. Jag skrev även att den som någonsin gav mig en utmaning skulle få ett verbalt njurslag som tack. Klockan var dock för mycket och jag ville egentligen skriva mer, men orkade inte så publicerade inte, och vad ser jag när jag loggar in? Jo, en utmaning! Åuh. Typiskt. Det liknar lite väl mycket kedjebrev, och de svarar jag aldrig på. Kanske därför jag är sjuk jämt? Haha. Det är mest det här med att man ska utmana 6 andra personer som är det värsta. Usch. Känns så.... fjortis. Jag vet att det föreligger en viss dubbelmoral i att avsky utmaningar, men att tycka om listor, men det är faktist STOR skillnad (säger vi). Mohaha.

Nu är dock frågan om jag ska skriva den där utmaningen, eftersom jag inte hann avböja den, eller om jag ändå ska låta bli. Dilemma dilemma.

Kommentarer
Postat av: mady

mohahahaha! evol... ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback