Strange Things Are Happening

Usch jag blir paranoid av sådant här. Skulle logga in på bloggen, och eftersom det bara är jag som använder min dator så har jag autosparat lösenord och sådär. Men när jag tryckte "Logga In" så påstod bloggen att jag angett FEL lösenord?! What? Har ju aldrig ändrat det liksom. Ihh.. Me don't like. Fick skicka sån "Har du glömt ditt lösenord", men då får man ju bara ett nytt, man får inte se vad det gamla var. Vem har loggat in på min blogg!? Träd fram ur skuggan.

Sen ringde G imorse och sa "Ja just det, de kommer från [hemsida] och ska fota oss i butiken, så sätt på dig nåt snyggt eftersom det kommer ligga ute ETT ÅR". Men hjälp! Vadå ångest. Kunde han inte sagt det lite tidigare eller eventuellt inte sagt det alls. Kan ju inte komma dit värsta uppfixad, jobbar i en cykelaffär liksom. Skulle bara se konstigt ut. Damnit. Kanske borde sjukskriva mig. Moaha.

Usch, min hosta är inte att leka med idag. Jag måste nog verkligen gå till doktorn och inte bara skriva det här. Hon jag var hos sist var ju rätt trevlig. Försenad, men trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback