Stekt.

Jag solade idag, och närmare känslan av att ligga i en stekpanna kommer jag nog aldrig att komma. Solariet var lite varmt redan innan, någon hade väl använt det för inte så jättelänge sedan, men tänkte att det inte skulle vara någon fara. Jag hade fel. Efter ungefär halva tiden så var det nästan outhärdligt varmt, och jag var tvungen att lägga mig på mage, på sidan, på andra sidan och så för att inte avlida. Jag var dock alldeles för dumsnål för att bara skita i att sola klart de där sista minutrarna så låg kvar och pinades istället. Lär jag antagligen få sota för imorrn när jag har brännsår över hela kroppen, inte utav UV-strålning dock, utan av förbannat het solariebädd. Kurl.

Jag har beslutat att inte anta utmaningen, inte förens jag kommer på riktigt makabra saker om mig själv. Kommer bli sådär nördigt att "jag är allergisk mot massa grejer" det är ju liksom inge kul! Jag funderar på att göra en mycket roligare variant också där folk jag känner får skriva weird stuff om hur jag är istället. Moaha. Men det kommer bli ett senare projekt i sådana fall.

Jobbet har vart lugnt idag. Jobbade själv först = inte göra så mycket, typ prata i telefon. Sen åkte jag och handlade mat samt gick på hundpromenad på (betald) arbetstid. Moaha. Mitt jobb är ändå rätt soft ibland.

MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback