Städa Städa Varje... Tisdag

Det var inte lika mycket på jobbet idag, men ändå tillräckligt mycket för att jag måste börja 10 imorrn igen. Jag hatar verkligen att börja 10. 2 timmar gör mer än vad man kan tro. Fattar inte hur dagarna kan gå såhär fort som de gör nuförtiden... Hur hann jag göra allting som jag vill göra förut? I don't get it. Iförsej träffar jag fler folk nu än vad jag gjorde under min senaste anti-sociala period, men ändå.

Efter jobbet har jag städat, diskat, tvättat och dessutom rensat bort massa gamla förpackningar, halvfulla grejer och slängt massa skit som jag aldrig använder ändå. Rätt bra. Fick mycket mer plats helt plötsligt. Haha. Nu är det iallafall fint här och det gör mig glad. Dessutom är det ju bra eftersom jag får finbesök imorgon. Moaha.

Noll inspiration. Detta måste vara ett av mina tristaste blogginlägg någonsin. Blä.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Jobbsnack i bloggen. Mja.

Postat av: mizaru

jag gör ju inget annat än att jobba... svårt att skriva om nåt annat då. haha

2007-03-21 @ 09:45:18
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback