Really Smart?

107336-124Jag är trött... Lalala.. Får inte sova än dock. Skulle vara lite väl tidigt I think. Mätt är jag också, tryckt i mig massa mat. Vad ska jag göra nu? Kanske bada och läsa bok. Sweet! Det ska jag nog. När jag smält maten lite och inte löper risk för att få kramp och drunkna i badkaret. Moaha.

Börjar få lagom med ångest inför högskoleprovet också... Ihh! Har ju inte haft tid eller ork att plugga nånting på sista tiden. Börjar fundera på att inte gå eftersom jag ändå ska bli elektriker! Men å andra sidan är det ju bra att ha det gjort. Men å tredje sidan så kommer jag bli skitledsen om jag skriver det och får typ 0.4 i poäng eller liknande. Tänk om jag bara hade tur förra gången och inte alls är smart? Vill jag verkligen ha reda på det? Don't think so.








Usch, jag tvättade ju håret alldeles nyss tycker jag, men det är redan som en enda stor dread. Undrar vad jag gör för fel? Kanske borde bli flitigare med borsten. Heh.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan, du ar ju sa djavulskt snygg!

2007-03-30 @ 21:39:04
Postat av: mizaru

Haha... Ehh... Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback