Ooops

Ännu en dag är slut. Den har vart rätt givande faktiskt, alltid trevligt när jag blir positivt överaskad. Eller, när jag tänker på det så började ju dagen egentligen inte så bra... Haha. Först med att gå upp alldeles för sent, och sen fick jag gå ut på promenad direkt när jag kom till jobbet. Var sådär lagom pepp egentligen, men det var iallafall bättre än att snacka med kunder. Moaha. Så gick ut och snackade i telefon samtidigt, först med Ib, och sen med Sofy. Hon sa att det alla var helt pepp på festen och att det skulle komma asmycket folk, så då kände jag lite att jag skulle skita i att gå, för de skulle ändå inte märka om jag var där eller inte. Gick tillbaka till jobbet och på vägen lyckades jag trampa i hundskit. FY FAN. Jag var typ 5 år gammal det sist hände, men tydligen ska man inte prata i telefon, gå och hålla koll på en galen fransk bulldog samtidigt, eftersom det finns risk att man inte kollar neråt på marken. Fick göra rent skorna, det var lagom skoj. Isch. Jobbade hela dan såklart, och sen kom Nina och mötte mig så drog vi ner på indiska restaurangen. Det var banne mig riktigt trevligt. Vi hade en konversation för en gångs skull, det var nice. Sen så påminde hon mig om att jag bjudit med henne på festen och hon var helt pepp på att gå... Haha. Så då kunde jag liksom inte svika henne, hon går ju typ aldrig ut på galej nu för tiden. Vi snackade asmycket om vad vi skulle ha på oss, typ att vi skulle klä ut oss till zigenare (romer, jag vet!) men det skulle vara lagom pinsamt om man träffade actual romer på vägen upp till festen. Heh. Batman och Robin var också en het kandiat. Och så prins och prinsessa, bara för att jag skulle vara en så damn ugly prinsessa, helt lång och med läppstift på tänderna. Moaha. Jag vill bara klä ut mig, därför jag vill gå. Haha. En av mina favoritsysselsättningar tror jag. Kanske borde börja med teater? Eller inte.

Nina skjutsade hem mig och vi bestämde att vi ska ses imorrn kl10 och gå till affären som har en massa kostymer och grejer. Ska nog kunna hitta nåt skoj. Förhoppningsvis är det inte svindyrt..... Vi får se.

Sen ringde A och jag var verkligen asduktig på att prata i telefon. Jag är helt stolt. Min telefonskräck kanske håller på att släppa en aning, vad vet jag? Eller så är det bara det att jag fått för mig att jag har telefonskräck.... Jag gillar dem inte särskilt, men ja. Jag vet inte.

Åuh. Damnit, jag är übertrött. Måste nog sova så jag är någorlunda pigg och alert imorrn. Fullspäckat schema ju. Först med Nina på stan, sen jobba och sen besök. Hmm. Men det löser sig. Roliga grejer, så då brukar det ju gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback