Lönnfeta Klasskompisar Makes My Day

Alltså, jag vet att jag klagar rätt mycket på mitt jobb, men jag måste bara klaga liiiiite till. Imorrn vill nämligen G att jag ska börja klockan ÅTTA på morgonen och sen då jobba till klockan 6. Jaha. Han tycker han är snäll eftersom han själv måste börja klockan 6 på morgonen. Den lilla skillnaden är dock att det är hans firma, hans lilla hjärtebarn, och det är mest bara ett sätt att få in pengar på för mig, plus att jag gillar arbetstiderna. Eller gillade arbetstiderna snarare. Jag undrar hur många steg jag går på en dag. Antagligen väldans många. FÖR många. Känner mig helt stel och mör i kroppen. Åuh, synd om mig.

Jag blir för övrigt bara smalare hela tiden. Jag har ingen våg som kan bekräfta det, men det känns på kläderna... Me don't like. Men jag har som sagt inte tiden till att småäta hela tiden som jag gjorde förut, så antar att det har ett finger med i spelet. Det och så de många stegen. Undrar vad en stegräknare kostar.... Hmm.

Hade på mig converse och uppvikta jeans idag. Kändes bra. Liksom sådär vårigt på riktigt. Synd bara att det var kallare idag än igår... Heh. Men det låtsades jag inte om. Moaha. Var ute med Maja idag igen, det har blivit min uppgift tydligen, och jag klagar icket! Enda friska luften + solsken som jag får per dag.

Det hände en rätt sjuk grej idag på jobbet också, när jag kom tillbaka från hundpromenaden så stod det en tjej med barnvagn och så en äldre dam där. De kollade sådär lite för mycket på mig för att jag skulle tycka att det var okey, men jag tittade bort och låtsades inte om det. Men så tar tanten tag i mig och säger att hon är Annas mamma och att det här är Anna.... Ehh... Okey.... Men då var det Anna som jag gick i klass 1-3 med. Haha. Anna ville kramas. Det ville inte jag, men jag gjorde det ändå. Sen verkade det som att de ville prata och leka bästa kompisar, men det var jag mindre intresserad av. Så H fick hjälpa dem, och jag gick och låtsades vara otroligt upptagen med något annat. Jag förstår nämligen inte varför jag ska vara snäll och hjälpsam mot någon som hjälpte till att förstöra min barndom och sen låtsas som ingenting 20 år senare och ska kramas och skit. Ta bort dina fula labbar från mig. Hon var asful och rödhårig och lönnfet. MOAHAHA! Såg ut som en 35-åring minst. Moaha igen. Rätt åt henne den dumma jäveln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback