Last One

107336-120Hm. Inte visste jag att bilden jag tog inatt antagligen skulle bli den sista på mig med piercing i näsan. Känns lite vemodigt på något sätt. Har ju blivit som en del av mig. Men ja. Just nu kan jag inte ha den, och hålet lär som sagt hinna växa igen innan min näsa är okey. Och om Ann(s mamma) har rätt och förkylning kan ha med den att göra så är det lätt värt att ta ur den. Är beredd att offra det mesta för att bli frisk. Förutom katterna då, de kommer stanna oavsett vad.

Ib ringde nyss och lurade mig totalt. Jag trodde inte jag var lättlurad, men tydligen. Haha. Skyller på att jag är sjuk. Han skrev teoriprovet idag och hade typ inte pluggat särskilt mycket så när han sa att min cd sög och att han inte fattade hur någon kunde klara det satans provet så trodde jag på honom. Skulle jag inte gjort. Han klarade det såklart! Wohoo, grattis! Det gör mig lite bitter på att jag pluggade som ett as, det var ju tid som jag skulle kunnat ägna åt annat, som tillexempel... Ehum... spela wow? Moaha.


Jag e trött. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback