KattAttack

Jag har sovit alldeles för länge. Gick upp klockan1. Iförsej kan inte förmiddagen räknas som aktivt sovande eftersom mina katter bestämt sig för att jag var himla tråkig som bara låg där, så de gjorde ALLT för att jag skulle gå upp:
  • Jama extremt högt
  • Springa runt som galningar överallt, även på mig
  • Lägga sig på mig med nosen i ansiktet och kurra
  • Försöka tvätta mitt hår genom att kloa fast i hårbotten och slicka (de har STRÄV tunga)
  • Peta ner allehanda saker på golvet
  • Klättra upp och ner i klätterställningen
  • Osv...
Jag gick som sagt upp klockan1, och nu såhar de gått och lagt sig och är hur tysta som helst. Jävla idiotkatter. Varför vill de att jag ska vara vaken om de ändå tänker sova? Egon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback