Ingen rast, Ingen vila

Alltså. Jag är in chock tror jag. Har gått från noll att göra till 110% på cirka 24 timmar. Hur galet är inte det? Har vart helt psyko på jobbet idag också. Började klockan 10 med att mecka, montera sista cykeln och bära ner kartonger till källaren. Stod folk och väntade utanför dörren när vi öppnade klockan 12 och efter det har det vart full fart hela dagen. Känner mig helt uppspeedad. Lyckades sälja min cykel också för 3000, det blir en liten insats till min moppe. Moaha. Sen att jag tjänade på att sälja den (eftersom jag köpte den för inköpspriset) behöver jag ju inte berätta för hon som köpte den. Hon var rätt söt förresten och hette Frida. Fick hennes mobilnummer, kanske borde ringa? Moahaha. Eller inte.

Tvättar nu, även om jag helst av allt bara skulle vilja duscha och sen gå och lägga mig. Men vill helst kunna ha kläder på mig imorrn som inte ser helt oljiga ut. Som jag skrivit tidigare, borde fasikens få klädbidrag! De blir ju förstörda när man får olja och skit på dem. En del av det går inte bort heller... Men men. Måste ju inte ha på mig mina favvokläder, men måste ju ändå ha såna som jag trivs i liksom.

Nepp. Nu ska jag till tvättstugan igen. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback