Give Me Tha Chicken!

Är det inte lite konstigt att jag nästan började grina inne på COOP idag för att de inte hade kycklingfilé? Visserligen var jag rätt trött och hungrig, men jag lever typ på det, det är min main resource of food. När de inte hade det blev jag helt ställd. Vad skulle jag nu äta? Jag panikhandlade lite löviff istället, men såhär i efterhand så inser jag ju att jag borde ha köpt quornbitar. Damnit! Vart sugen på kyckling aslänge också, och igår så hade jag beställt indisk mat med A, kyckling Madras, men när vi kom hem så hade de dumma jäklarna gett mig biff Madras istället. Hawatt!? Vadå besviken. Kött som man får sådär i gryta när man inte ser hur bitarna ser ut gör mig aningen skeptisk. Alltid senor och fett och yäck i dem. Matlusten kan ju förstöras för mindre. Dock käkade jag eftersom man måste äta. Mest sås och ris men iallafall.

Så nu sitter jag här och trånar efter kyckling. What to do?

Kommentarer
Postat av: annie

veckans opålitliga top 3
- indiska grytor
- taxichaufförer
- fest-ditchare

Postat av: mizaru

Den kan jag skriva under på!

2007-03-26 @ 01:41:01
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Haha inside-skämt, jag fattar.

2007-03-26 @ 02:57:27
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback