Ge Mig Mer Tid

Känner mig egentligen alldeles för trött och oengagerad för att skriva blogg, men det känns lite fel att inte göra det minst en gång om dagen iallafall. Som sagt så är det det där med att skriva ofta som är min grej. Det börjar dock bli lite för mycket att göra i livet för att hinna eller orka med att göra det.

Började 10 som vanligt nu för tiden. No more sovmorgon för mig. Numera jobbar jag alltså 46 timmars veckor minst, vilket känns minst sagt ovant. Efter kaoset som var i helgen var det rätt mycket att fixa med i butiken, massa cyklar som skulle levereras (många e:n) och många som fattades vilket resulterade i hämtning från källaren på cirka 15-20 cyklar. De väger typ rätt mycket och är otympliga som attans, så jag fick mitt träningspass för dagen om man säger så. Hann precis med allt som behövdes göras till idag, men imorrn är det minst lika mycket som ska göras, vilket gjorde att G fick stanna kvar och jobba nu på kvällen. Tycker lite synd om han, han började ändå kl 07.15 imorse, och kommer få börja kl6 imorrn. Kanske inte ska klaga...

Efter jobbet var jag mer eller mindre tvingad att åka till farfar som fyllde år. Blev mutad med att åka till Max först, för annars skulle jag inte följt med (hej jag är 5 år gammal.. haha). Men alltså... Jag har liksom inte haft kontakt med dem mer eller mindre under hela min uppväxt, och varför ska de helt plötsligt vilja ha en relation med mig NU när jag är 26 år gammal? Liksom en aning to late om man säger så. Men vi stanna bara i en timme, så det var väl överkomligt. Försökte titta åt ett annat håll när Åke skulle käka, eftersom den synen gör att jag typ aldrig vill äta något mer i hela mitt liv.

Jag vill typ sova nu. Men det kan man ju inte... Åuh. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback