Dancing With Myself

Jag är trött och uttråkad. Känns som att jag trackar min egen blogg med för många inlägg och känslan av att det är som att prata med sig själv känns inte helt okey. Jag tror jag är hungrig igen också, vilket är rätt konstigt eftersom jag åt asmycket förut. Iförsej var det 7 timmar sedan insåg jag precis. Haha. Inte så konstigt då då. Då ska jag banne mig äta igen. Spela roll iförsej om det så bara hade gått 10 minuter, är jag hungrig så är det ju bara att äta.

Jag har snart senaste avsnittet av Lost hemma. Ihh.. Jag vill se det! Men Ib och jag har som tradition att se det tillsammans, fast på olika orter.... Alltså inte tillsammans utan samtidigt. Haha. Har försökt få tag på den rackarn hela dagen, men han svarar inte. Hmm. Jag blir alltid lite orolig när folk inte svarar. Det kan ju ha hänt något. Det skulle vara värsta mardrömmen, om något skulle hända någon jag känner och ingen tänker på att ringa mig så man går runt och tror att allt är som vanligt fast det verkligen inte är det egentligen.Usch.

Hade tänkt hälsa på farmor idag, men har vart alldeles för trött och seg för att kunna ta tag i det. Som tur är hade jag inte ringt innan och kollat, hon brukar vara ledig för det mesta ändå. Men har lite dåligt samvete för att vi inte setts på ett tag. Får lite dåligt samvete mot pappa också, men han vill jag inte träffa. Skulle göra det bara för hans skull i såna fall och det har jag kommit på att så ska man inte göra för då mår man bara dåligt själv. Skulle skriva brev till han, just ja, så var det. Mjaja. Känner mig icket särskilt peppad på det kan jag ju säga.

Undrar vad jag ska äta.... Gryta tror jag. Hade funderingar på potatiskroketter, men har inget bra till. Det funkar om man bara är lite småhungrig, men jag är tamejtusan ashungrig nu. Weird.

Kommentarer
Postat av: annie

jag åt kalla risnudlar med sweet and sour-sås. WHERE'S THE NÄRING? åt som sagt en småklig pizza imorse. fat!

Postat av: Johannes Flakbil

Men jisses vad grinig du blev då, jag ville bara säga gonatt och visa att jag inte är sur. Känner inte för att få ett straff för att du missförstår mitt humör. Kan inte göra fler smileys liksom.

2007-03-04 @ 23:25:44
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Annie: Haha.. Usch. Kall mat är verkligen inte min grej. Men tur att du fick i dig lite småklig pizza innan iallafall. Jag vill också ha småklig pizza!

Johänes: Ringer dig sen. Var nog mest jag som var på kasst humör.

2007-03-05 @ 10:55:40
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback