Bestäm Åt Mig

Fasikens också. Jag misslyckades fatalt med dagens projekt. Ringde bara till farmor, inte till Erica och jag har inte spelat WoW. Hm. Istället har jag lagat mat, kollat på TV och färgat håret. Mjaja. Det får duga. Får se om jag kan ringa Erica från jobbet imorrn och därmed spara in pengar på mobilen. Bwahaha. Tror inte det är helt omöjligt eftersom det är betydligt lugnare där nu när det blivit kallare ute och sådär. Vadå väderstyrt yrke?

Håret blev väl bra tror jag. Brunt. As usual. Nu är det dock sådär fluffigt och nytvättat och glansigt och FULT. Damnit. Jag gillar när det är halvdreads och lite sådär ihopklumpat, inte ett hårstrå för sig liksom. Trollfrisyr kan man säga. Thats me! Wihoo!

Bah. Jag har lite ångest för att jag lovat Sofy att komma på hennes inflyttningsgrej med "oväntad klädsel" för 100 år sedan. Jag har gått ut på galej alldeles för mycket på senaste tiden, känns icket brau. Känns dock inte bra att bryta löften heller, plus att det nog är rätt skoj att se en massa flator utklädda till lite allt möjligt. Sen har jag inte någon aning om vad jag skulle ha på mig i såna fall heller, min fantasi är lika med noll just nu, och min tid till att gå och kolla på second hand affärer efter något lämpligt är också lika med noll. Damnit. Ska jag klä ut mig vill jag göra det BRA. Annars kan det lika gärna vara. Helst vill jag vara ful. Typ baddräkt. Haha. Det är inge kul att klä ut sig och se snygg ut ju. Men sen vet jag inte riktigt om man ska klä ut sig... Hur mycket... För det är ju inte maskerad. Det är krångligt det dära anser jag. Kanske ska strunta i att gå. Men Sofy kommer aldrig förlåta mig då. Åuh. Damnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback