Aktivera Mera

Man kan ju säga att det märktes att det var vår idag. Shit vad galet det var på jobbet. Precis som att alla har insett att det faktiskt blev vår I ÅR IGEN! Folk klagar på SJ när de inte förbereder för vintern och att det blir kaos, precis som de inte insett att det faktiskt blir vinter varje år, men felet ligger inte hos SJ, utan hos mänskligheten. Verkar vara så folk funkar, skjuta upp saker tills de blir oundvikliga eller uppenbara. Idag har det då fullkomligt vällt in cyklar till verkstan. Tappade räkningen på hur många punkor jag bytte... Många var det iallafall. Sålde en cykel och snackade med en miljard kunder. Tiden gick iallafall fort.

Enligt min nya livsstil att låtsas som att jag är frisk så tackade jag även ja när Pelle ringde och frågade om jag ville spela badminton ikväll. Så vi käkade och sen drog vi till bollhallen och spelade. Det var fasikens askul. Jag lyckades vinna en match, och var stolt i cirka 3 sekunder tills Pelle påpekade att han spelat med vänster hela tiden. Damnit! Mjaja. Jag bryr mig inte så mycket om att vinna, bara man har kul och den ena inte fullkomligt mosar den andre så det inte blir något spel. Blev helt svettig och känner att jag kommer få träningsvärk imorrn... Ihh.. Kanske borde stretcha? Borde iförsej gjort det förut. Nu känns det lite försent.

Eftersom det var så mycket på jobbet så kommer jag få börja tidigare imorrn... Klockan 10 ska jag börja. Jag gillar inte att börja tidigt egentligen, men det är nog bra... Få lite rutin och gå upp tidigare. Efter jobbet har jag tvättid som jag INTE får glömma. För nu börjar det bli lite panik. Tur att jag köpte 3 par trosor häromdagen. Moahaha.

Kommentarer
Postat av: annie

trosköp, that we like


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback