AJ

Verkar som ödet bestämt att jag inte ska ha piercingen i näsan. Min näsa har svullnat upp innuti av för mycket snytande så var tvungen att ta ur den inatt. AJJE! Jobbiga är att jag fortfarande måste snyta mig, vilket gör asont. Uåuuh.. Synd om mig. Dessutom så är min hals helt uppsvullen på ena sidan, gör också asont, även om det är rätt marginellt i förhållande till min näsa. Gick till jobbet men blev hemskickad. Jahapp. Vad ska jag nu göra förutom sitta och beklaga mig själv till mina katter?

Kommentarer
Postat av: annie

åh.
min mamma påpekade alltid att anledningen till att jag alltid (!) var förkyld och hade ont i halsen berodde på mina piercingar i tunga, läpp och bröstvårta. infektionsrisk och dylikt. jag protesterade högljutt men faktum är att sen jag tog ut dem (av andra orsaker) så är jag nästan aldrig sjuk. vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det där, det är verkligen en påtaglig skillnad.

Postat av: mizaru

Hm. Kanske ligger nåt i det då. Hålet i näsan lär ju hinna växa igen innan jag blir frisk igen, men kanske lika bra det då. Borde kanske ta ur den i naveln när jag ändå är på G.

2007-03-06 @ 15:29:10
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Anonym

stackare! hoppas du kommer ur sjukdomen utan piercingen i alla fall.. Själv har jag på kort tid tappat både det armband ett litet gatubarn knöt runt min handled i Brasilien hösten 2004 och ett band jag fick runt foten i Kina våren 2001. Var väl dags att lämna sånt gammalt ungdomligt resetjafs bakom sig, men känner nu en nakenhet... så förstår att det känns skumt att plocka ur en näspiercing... hmm, måste nog analysera det där med saknade kroppstillbehör lite mer...

2007-03-06 @ 15:47:40
Postat av: alvar

jo.. det var ju jag som tappat mina band förresten...

2007-03-06 @ 15:48:41
URL: http://alvar.blogg.se
Postat av: annie

jag har kvar i naveln, lite kul ska man väl få ha :D

2007-03-06 @ 16:54:25
URL: http://tripdownmemorylane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback