Znark

Missförstånd ledde till att den här dagen inte blev riktigt som jag hade trott imorse. Hatar missförstånd. Det är liksom så lätt att det blir sådana också, det som suger. Istället har jag käkat middag med mina päron och sen gått på promenad med Nina som ringde sporadiskt precis när jag kom hem. Vi gick aslångt och sen förbi affären så jag kunde köpa godis till mitt konstanta kolhydratbehov. Är det något jag kan tacka pappa för så är det att jag fick hans ämnesomsättning. Kan nog tacka mamma också för den delen, för hon är smal som en pinne. Pappa har också alltid vart det, tills för 10 år sen när han plötsligt svullna upp till en ballong. Får akta mig när jag fyller 38 helt enkelt. Eller passa mig för att åka efter lastbilar med tveksamt innehåll snarare. (Ni som fattar fattar, ni som inte fattar är inte meningen att ni ska fatta).

Har spelat WoW hela kvällen/natten nu och ätit godis. Mår lite illa. Nästan så jag måste äta macka bara för att få upp saltbehovet. Konstigt att salt godis inte riktigt känns som salt, utan som sött, fast inte. Åuh. Jag är trött och skriver saker som jag själv har svårt att hänga med i. Inte brau inte brau. Det är det dära damn Blasted Lands och massmord på boars och basilisks som har tagit på hjärnkrafterna.

Skitirriterande, har haft muskelryckningar i min överarm i flera timmar nu. Vad är det om? Jag kanske håller på att utveckla en sepeskada. Bwaha. Jag vet att det inte stavas sepe, men det är mycket roligare så, ohkey?

Nu ska jag sova, känner att min humor inte riktigt är så trevlig just nu.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Du kanske lider av WoWs syndrom, en kronisk sjukdom som yttrar sig i muskelryckningar i överarm, påsar under ögonen och onödig kunskap om olika skadetabeller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback