Starta Klädaffär

Jag har vart jätteduktig på att hålla efter min städning. Diskat direkt efter maten och grejer. Imponerande. Iförsej har det inte ens gått en dag än, men vafan. Man måste ju ge sig själv lite cred ibland.

Tvättar gör jag nu också.. Det behövdes verkligen. Eller, jag ljuger. Trots att jag inte tvättat på över en månad, så är ändå min garderob full av kläder. Fast av kläder som jag inte vill ha på mig... Haha. Jag måste verkligen rensa ur den, men jag vet hur det blir. Jag tänker att denna kanske jag vill ha nån gång, och så får den ligga kvar. Fast jag kanske kan sträcka mig till att lägga upp dem på vinden, jag brukar gå igenom gamla lådor med kläder en gång om året ungefär, och då hittar jag alltid gamla pärlor som är dags att ta fram igen! Har fortfarande bitterljuva minnen av vissa kläder som gått förlorade till myrorna. Nä, samla på sig, det är min melodi. Måste bara få tag på såna där pappkassar... Hmm. ICA har jag hört har sådana.

Dricka te och käka oreos, men gu sicken bra idé, det gör vi!

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Kom in på skype om du vill höra låååten. =)

Postat av: mizaru

Men ååh. Kan du inte använda telefååånen istället? :(

2007-06-26 @ 01:04:03
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Jo det kunde jag ju iofs göra. Vi får väl ta det imorgon istället ;)

2007-06-26 @ 02:22:44
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback