Postgirot Makes You Hot


image148Jag har fortfarande inte tvättat håret. Satte upp håret med en massa hårnålar istället imorse i nåt slags attempt att se respektabel ut. Det blev ett allmänt rufs, och gillar det nåt så djävulskt. Lätt min nya frisyr.

Nåt annat jag gillar är min nya postgirot WCT tröja. Hawiee för second hand säger jag bara! Så damn snygg är den. Så snygg att det smittat av sig på mig, har gått runt och känt mig rätt het idag. Rätt konstigt för att vara mig, brukar inte göra det, vilket är tur för då skulle jag vara en aning för lik Paris Hilton för att det skulle vara okey. Bwaha. Men lite egenkär måste jag ju få vara.

Har precis kommit hem från min farmor, har planerat att göra tisdagar till "våran" kväll. Vill ju umgås mer med henne, men veckorna går så fort och helt plötsligt så har vi inte setts på flera månader. Är likadant med alla jag känner tycker jag, vill ses, men det blir liksom aldrig av. Eller sällan kanske är rätt ord. Pallar liksom inte vara social på min fritid när jag måste vara det hela dagarna på jobbet. Ungefär så känns det, även om det inte ens är i närheten av samma sak egentligen.

Nu blir det WoW med Ibbsie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback