Nytt Inlägg

Uäh. Mensvärk. Orka med nånting då?

Fick jobba full dag iallafall, även fast jag satt dubbelvikt på kontoret en del. Tur att det finns värktabletter. Sen hade jag lovat att åka med till mormor och morfar efteråt, min morbror från Finland skulle vara där, så kände mig tvungen att åka. Var bara där några timmar, så det fick väl gå. Nu är jag dock astrött. Morbrodern var full och påpekade typ 4-5 ggr att det faktiskt bara tog en timme att åka till Vaasa och att vi var välkomna hem till honom precis när som helst. Troligt liksom. Det tar ju bara en timme för han också, och det är inte som han är här särskilt ofta heller. Vad ska jag göra hemma hos honom liksom? Supa? Hmmm. Nä. Fast han är snäll. Borde inte racka ner på honom. Skyller på mensen.

Jag och Fia har bokat hotell nu. Inte flygresan ännu iförsej... haha. Men vi får paddla dit i värsta fall då. Nu blir det inte Grekland trots allt, utan Mallorca. Tydligen bättre priser enligt Fia. Det är hon som håller i tyglarna till hela grejen... Haha. Det enda jag vill är att ligga på en solstol, känna värmen från solen, skvalpandet av vatten och bara njuta. Sen hur jag kommer dit spelar inte så stor roll. I need sol. Ge mig. Nu.

Håller på och spanar ny dator också. Mitt WoW talar om att det är dags att skaffa ny. Kan ju var bra att fixa innan min gamla krashar, skulle ju bli så ledsen då. Tur att ens bästa vän är datahacker och ska bygga värsta spejsdatoren åt mig. En del har det bra (=jag).

Fan va schizo jag är.

Kommentarer
Postat av: ze7en

Usch när datorn håller på så där så blir man så sur. Det är inte värmeproblem då? Typ någon fläkt som lagt av eller något liknande...det kan vara problem med ramminnet också...och 101 andra saker iofs :) de två är i allafall de saker jag skulle kolla först.

2007-06-28 @ 12:11:07
Postat av: mizaru

Nja.. Jag vet inte riktigt vad det är. Men den är seg och klarar inte riktigt av grafiken och sådär. Den börjar bli gammal helt enkelt. Dags säga hej då. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback