Nåt Så Djävulskt (Gay)

image143

Bwahaha. Igår hängde jag med 2 av de bästa flickorna man kan tänka sig. Skrattade så mycket att jag typ har träningsvärk i kinderna idag. Men det var det lätt värt. Har introducerat ett otal nya internskämt och oneliners som kommer dugga tätt i sommar skulle jag tippa på. Några som Erica snappat upp i Ume, och några som vi lyckades fabricera under gårdagens bravader.

Gårdagen var som sagt skoj. Den involverade bland annat 3 turer södermalm-centrum till fots, häng på mosebacke med livemusik, massa sol, crowded kungsträdgård, örl, lite foxtrott-dansande på södra station, humor på hög nivå samt det mest otippade av allt, nämligen FOTBOLL! Hawhatt?! Jessica kolla på fotboll? Nu har helvetet frusit över tänker ni säkert, men nej, jag är bara en pushover när det gäller Ericas vilja sometimes. Och jag är ju inte den som är glen. Det var inte så hemskt farligt, eftersom vi mest pratade, var ju inte direkt spännande med 5-0 liksom..

Nu ska jag käka maten, innan det blir dålig stämning...

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Hon till höger har inga ögonbryn.

Postat av: mizaru

Johänes: Är du blind männska? Skaffa glasögon. Bwaha.

2007-06-08 @ 00:01:56
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Inga ögonbryn, ingen överläpp. Usch.

2007-06-08 @ 03:08:56
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: erica

gillar att flera ord smygit sig in.duktig flicka.

2007-06-11 @ 19:57:12
Postat av: mizaru

erica: Mitt mål med hela inlägget var att få med alla uttrycken. Haha. Tror jag lyckades. Eller?

2007-06-11 @ 23:08:35
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback