Men Städa Då Latmask

Jag måste MÅSTE verkligen städa. Det har gått för långt nu, så det känns liksom helt hopplöst. Det är inte det egentligen, jag bor ju trots allt bara i en etta. Så farligt kan det ju inte bli. Men jag har inte storstädat på länge, bara dammsugit lite då och då (fast även det var rätt länge sen nu) och nästa gång jag städar vill jag göra det ordentligt, verkligen asnoga. Typ tömma alla hyllor, torka av cd-skivorna, rensa ur lådor och slänga massa crap, rensa ur garderoben... Ja allt. Men då blir det ett så stort projekt att jag inte pallar ta tag i det. Jag har dock satt upp en deadline för detta, och det ska vara klart tills på måndag. Har alltså idag och imorrn på mig. Eller ikväll och imorrn. Idag hade vart perfekt eftersom det har regnat och så, men istället för att bara sätta fart så har jag gått runt och tänkt på hur jobbigt det kommer bli. Väldans smart. Jag vet dock att jag kommer bli så oerhört nöjd med mig själv och trivas mycket bättre när det väl är gjort. Måste bara ta mig själv i kragen. Skärpa mig. Ja alla såna där klädrelaterade saker.

Men först ska jag spela lite WoW.

Kommentarer
Postat av: finula

Det lät väldans jobbigt att behöva storstäda. Kan du inte sätta upp lite delmål då? Så att du gör lite i taget? Hoppas att det går bra med städandet... hehe

Postat av: mizaru

Jamen det är ju så jag gjort förut, och då har det alltid slutat med att det blir lite dammsuget och sen ingenting annat. Ska det va så ska det va så att säga.

2007-06-24 @ 00:44:18
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback