Me Like The Coop

Jag skrev för ett tag sedan att jag hatar att shoppa. Det är inte helt sant har jag kommit på, för det finns ett ställe som jag gillar att shoppa på, lite sådär otippat på Coop Forum. Haha. Japp. Jag har en sån där blipp-maskin som scannar alla varorna så kan man stoppa ner i kassen direkt. Idag var jag där och gick loss. Hade tänkt köpa mat bara, men som vanligt kom jag därifrån med mer grejer än vad som var meningen från början. De har ju typ allt där. Köpte bland annat ett jättefint badlakan att ha på stranden, en jättefin teburk och det bästa, Oreos! Det är iförsej nästan mat. Typ. Köpte det där nya malaco godiset också, lakritsvarianten. Jag hoppas att den är god, för jag har börjat tröttna på salt och blandat. Pallar inte att köpa plockgodis längre, tänker alldeles för mycket på baciller, äckliga barnhänder som kladdat på det och liknande (och värre). Iouw. Jag vet att man inte ska tänka på sånt, men det är ju rätt svårt att låta bli när man väl börjat. Damnit.

Har lite ångest för imorgon. Mina föräldrar ska ju fira midsommar separat för första gången, och det känns hels stört. Känner inte alls för att springa på nån fest, midsommar känns som en familjehögtid för mig på nåt sätt. Nu känns det dock inget kul, eftersom min familj inte existerar längre mer eller mindre. Mamma ska till min mosters hus med min mormor&morfar och min morbror kommer dit från finland med sin familj. Pappa ska få hem min farbror och hans familj, farmor&farfar och Nina, Krille och Nikki. Helt uppdelat och konstigt. Båda vill att jag ska vara med dem, men de säger att jag såklart får välja vilket jag vill och att ingen blir sur och bla bla. Men jag vet ju att de kommer ta åt sig. Bah. Jag vill typ bara sitta hemma och spela WoW och skita i allting bara för det. Blä.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gillade du godiset? Var med i en testpanel och fick prova alla smakerna. Gillade inte lakritsen...
Men att shoppa med en sån där ShopExpress eller vad det heter är hur kul som helst :)

Postat av: mizaru

Jag har inte smakat dem ännu. Tryckte i mig mackor och sen oreos, så nu mår jag lite illa... Men lovar att avge rapport när jag smakat! Gillar du lakrits annars?
Hehe, ja det är ju det. Känns nästan som att man slipper betala. :P

2007-06-22 @ 00:06:30
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: snusmumriken

wow, ja.
jag bojkottar midsommarfirandet, och tillbringar dagen i azeroth istället - lugnare bland kobolder och thunderheads än tillsammans med släkten, typ...
*garvar*

2007-06-22 @ 17:28:26
URL: http://snusmumriken,webblogg.se
Postat av: mizaru

Snusmumriken: Hehe, sweet att höra att man inte är ensam. :P

2007-06-22 @ 20:05:24
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback