Jag Fattar Ingenting

Jag känner mig hjärntvättad av allt big brother tittande. Har kollat på det mer eller mindre hela dagen. Har typ fått lock i öronen av brudarnas skrikanden. Eller så är det för att min hjärna är helt svullen. Eller bihålorna är det väl antagligen, inte hjärnan. Shit vad jag känner mig borta... Min kropp är helt fucked up också, ont överallt. ÅUH.

Måste komma på något annat att göra. Kan inte sova än heller, då kommer jag antagligen vakna mitt i natten och vara helt pigg.

Imorrn är min enda lediga dag på hela veckan. Då kommer jag få ligga exakt likadant som idag och ha ont överallt. Istället för det som var min orginalplan, nämligen att gå på Skansen med Nina och Nikki och sedan hänga med Sofie på eftermiddagen, som jag för övrigt inte träffat på cirka 100 år. Fan. Jävla immunförsvarjävel. DIE! Eller snarare live. Kanske. Im confused.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

NU har jag vaknat. Fan också.

Postat av: Johannes Flakbil

Förresten, vill du veta lite fakta om den stad du bor i? Förra året tog Södertälje emot mer än dubbelt så många Irakflyktingar än vad hela USA gjorde. Dessutom tar Sverige emot fler flyktingar än vad hela EU gör tillsammans. New York Times har en special om Södertälje där det beskrivs som "the assyrian capital of the world" och får smeknamn som Mesopotolje och Little Baghdad. ;)

2007-06-17 @ 12:36:04
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback