Im Rich!

Hawie! Imorrn kommer jag vara ledig, och jag slapp till och med att jobba över idag som jag trodde att jag skulle behöva. Jobbade på som fan i verkstan så jag skulle slippa, och det funka! Dock blev G en aning misstänksam och tyckte att jag nog egentligen skulle vara ledig varannan dag om jag jobbade i det där tempot... Heh. Men har man en morot så jobbar man snabbare I guess. Inte för att det skulle vara en morot i mitt fall, snarare.... (försöker komma på nåt riktigt gott)..... ehhh.... en påse saltlakrits. Typ. Ha!

Kollade mitt kontoutdrag precis, blev ju smått chockad. Ska ju lösa lånet på lägenheten så att den blir min, och därför har jag just nu VÄLDIGT mycket pengar på mitt konto. Blir sugen på att bara sticka iväg till typ Thailand och leva livet för dom pengarna istället, skita i allt och bara dra. Men samvetet hindrar mig. Framför allt så kan jag ju inte lämna mina små missar alldeles ensamma. Undrar om man kan smuggla med sig dem?

Har fixat semester nu också. Känns damn bra. Finns dock så mycket jag vill göra, skulle vilja ha 3 veckor i sträck egentligen, nu har jag 2. Ska försöka sneaka till mig det... Inte helt omöjligt I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback