IdiotParad

Idag har vart en riktig idiotdag. Alltså på jobbet. Alla som kom in var mer eller mindre otrevliga och till slut var jag så förbannad att jag kände för att gråta. De flesta var bara lite sådär halvskeptiska till mig sådär allmänt, var tvungen att säga allt 2-3 gånger innan de litade på att det var sant. För jag är ju tjej. Jag ska ju inte kunna något om cyklar, meck och slangstorlekar. Och ABSOLUT inte mer än macho-Bertil 42 år. Blir så jävla förbannad.

Droppen var iallfall en man som kom in och ville ha sitt hjul riktat. Hjulet var helt förstört, det hade antagligen blivit sparkat på eller liknande. Det blir liksom inte så av sig självt. Men det var fel på cykeln förstår ni, inte på honom och hans körstil. Sa att han behövde köpa nytt hjul, att det inte skulle funka att rikta upp det, för det skulle bara bli skevt igen om en vecka, men då började han verkligen trasha mig. Då ville jag bara tjäna pengar och när jag sa nä, att om jag skulle vilja det skulle jag rikta det, för då skulle du få komma tillbaka varje vecka och få det fixat igen. Alltså tjäna mer pengar. Men han lyssnade inte utan skulle gå till den andra cykelaffären och att det var så dålig stil och vi var så usla och snikna och giriga och allt han kunde komma på. Jävla idiotmongo. Jag tar det som en grov förolämpning. Jag ljuger aldrig för att sälja något. ALDRIG. När han säger så är det ett påhopp på min person. Fast det säger väl mer om honom iförsej, för man känner ju andra genom sig själv. Hoppas verkligen att han drar till Cykeltjänst istället och aldrig kommer tillbaka så kan dom få dras med idioten istället.

Åuh. Jag borde städa, men det känns på något sätt så mycket mer lockande att sätta på ett avsnitt av Big Brother istället och käka upp kinapuffarna istället. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback