Hata Shopping

Har sprungit runt på stan ett tag nu. Har insett att jag verkligen AVSKYR att shoppa. Jag gillar att ha saker. Men att köpa dem? Nä. Får typ panik. Springer in i en affär, glor lite förstrött i 1 minut, går ut. Finns ju typ inget som jag gillar. Eller så om det finns, så finns det inte i min storlek. Lyckades iallfall köpa 4 toppar. 2 stycken prövade jag inte ens, så antagligen får jag lämna tillbaka dem imorrn. De 2 andra ska jag ha ihop, och jag tror att jag egentligen skulle ha en storlek mindre, men det hade dom inte, så fick köra på den som jag testa. Antagligen en grej som jag kommer ha på mig idag och sen aldrig mer. Känns som det.

Köpte 3 miljarder grejer till Sandra som ska ta studenten också. Först hittade jag inget, så då köpte jag en liten sån där mousserande vin att hänga runt halsen, men den kostade bara typ 27 spänn, och det kändes ju en aning fattigt. Gick in på gallerix i förhoppning att hitta någon liten gubbe som man kan hänga, men nä. Det fanns dock en grej som egentligen inte hade studentanknytning men som de hade säkerhetsnålat fast en liten studenthatt på. I brist på annat och ork att leta så köpte jag den. Sen var jag tvungen att köpa blommor, och när hon frågar hur mycket den får kosta vill man ju inte verka snål..... Hmm. Jaja. Det är hon värd. I guess. Inte för att jag fick nåt av henne, men det kan ju iförsej bero på att hon var 11 år när jag tog studenten. SHIT vad gammal jag är. Ihh.

Nu måste jag fixa iordning mig. Och knyta band runt presenterna. Försöka hinna äta också. Har en halvtimme på mig. Good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback