Happy Days

Sol bad och glada vänners lag. Kan det bli bättre? I do not think so. Idag känner jag mig dock helt slut efter all sol sen igår, inte van. Lyckades inte bränna mig och känner mig nästan lite besviken. Inte för att det är ett dugg nice att se ut och känna sig som en kräfta, men då skulle det iallfall synas att jag vart utomhus i helgen. Mjeje.

Den här värmen gör mig hungrig. Jag har redan käkat mozzarella pizza idag, och nu står jag och fixar pannbiffar. Strange. Brukar ju vara tvärtom rent generellt, att man blir mindre hungrig när det är varmt. Men jag klagar inte, förutom på all disk som bildas utav ständigt matlagande.

Kommentarer
Postat av: finula

Äsch va glad över att du inte bränt dig i solen, jag har lyckats bränna mig och ser ut som en tomat om bröstet. hmpf!
Det är bra att ha aptit när det är varmt för det är svårt att få i något i magen dessa dagar.
/Finula

Postat av: Anonym

Maybe. Men man vill ju alltid ha det som man inte kan få... Hehe.

2007-06-11 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback