Bebis!

Hawiie! Nu har jag min nya bebis i min famn. Eller, liggandes på databordet iförsej, vackert inkopplad till datoren. Har fyllt den men music också, vilket kan vara en fördel om man ska ha någon slags nytta av den. Bwahaha. Iförsej skulle jag bara kunna titta på den också, så snygg är den!

Åuh.. Jag är hur trött som helst. Var helt galet på jobbet idag. Imorrn har vi hur mycket verkstad som helst, vilket betyder att jag måste börja jobba senast 9... JAG VILL INTE. Damnit. Asmycket idioter och fem centimeter efterblivna människor på jobbet idag också. Asirriterande. Hatar att jag måste vara trevlig mot alla som är så jävla dumma i huvudet. Seriöst. Vad är det för fel på människosläktet? Jag vill veta.

Har en
gryta som står och puttrar på spisen... Hade visst förträngt det lite. Den är inte klar förens klockan 1 inatt, så jag måste gå ställa klockan på 1 om jag går och sover nu, så jag kan stänga av plattan då. Fifan vad jobbigt. Orka liksom? Men jag var tvungen att göra den nu, antingen det eller slänga grytbitarna, och jag har jäkligt svårt för att slänga grejer. Känns inte helt okey helt enkelt. Undrar om man kan sneaka lite, typ gå och duscha, tvätta håret, fixa iordning sig, ligga och halvsomna framför TV:n som jag brukar, och sen precis innan jag somnar gå upp och stänga av plattan, så får den svalna över natten? Hmmm... I think I will do that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback