Tjyven Jessica

Denna jäkla sidan strular ju nästan oftare än den funkar. Bloody annoying. Borde byta egentligen, men orka?

Har precis badat i över en timme. Försöker få bort några konstiga utslag som jag fått på bröstet när jag var på Mallorca. Jag är allergisk mot tvättmedel, så jag förmodar att det är därifrån jag fått det. Jag hatar verkligen att ha dålig hy, det är bland det värsta jag vet. Iallafall, badade och när jag kom upp så hade jag fått som små små blåsor över hela ryggen. Fresh. Not. Höll på att avlida av äckel tills jag smörjde in mig och väntade i 10 minuter och då hade de försvunnit igen. Vet inte om det är ett tecken på att jag kommer börja flaga snart. Skulle inte förvåna mig. Kanske inte var så smart att bada trots allt, men det verkar ha hjälpt lite mot utslagen på bröstet iallafall.

Igår åkte jag till Sthlm för att träffa F lite sådär oplanerat. Medan jag väntade så skulle jag sätta mig på en stenmur, hoppade upp och hade precis fått ner arslet mot muren så kommer en kvinna springandes mot mig med nåt vilt i blicken. Hon säger nånting, till mig verkar det som, men jag har lurar i öronen så hör inte vad. Tar ut ena luren och frågar "Va?" och då säger hon till mig att dra därifrån. Jag sa typ eeh varför det, och då sa hon en gång till att jag skulle dra, att jag skulle få stryk annars. Sen när jag bara kollade på henne som att hon var dum i huvudet så sa hon att hon mena allvar och började plocka upp småsten, fortfarande med den där vilda blicken i ögonen. Jag sa "ehhhookeeeey" och hoppade ner. Palla tjafsa med nån gammal hemlös knarkarkärring liksom? Nä.

Resten av kvällen var nice, innebar en del smörande inför F:s eventuella nya lägenhetskamrat. Hon hade vart på intervju på dan innan vi sågs och efter ett tag drog vi dit igen. Vet dock inte om smörandet funkade så bra, vi trodde det först, fick till och med sova i F:s framtida rum över natten. Jag fick dra tidigare eftersom jag skulle jobba, vilket innebar att de sov när jag drog. Senare fick jag veta att han (lägenhetssnubben) tror att nån av oss snodde hans iPod när vi var där. Den var tydligen borta efter att vi hade dragit. Känns ju sådär att bli beskylld för att vara värsta tjuven, vafan ska jag med hans iPod till liksom? Har ju min egna sprillans nya. Och hur smart skulle det vara om F snodde den och sen fick gömma den varenda dag som hon bodde där efteråt? Ehh. Inte så smart. Fattar ju att om han nu hade den innan vi var där, och sen inte när vi hade dragit att han tar slutsatsen att nån av oss tagit den, men det känns bara så jävla bittert. Nu kanske inte F får rummet liksom. Han hade ju folk där innan, andra som glodde på rummet och sådär. De kanske tog den? Eller så har han bara förlagt den eller tappat den och fått för sig att han hade den senare än vad han egentligen hade. I dont know. Jag vet bara att jag inte tagit den, och att jag tar jävligt illa upp för att någon ens kan tro att jag skulle göra en sån sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback