Still Gone

Okey. Mina förhoppningar på att Serlot skulle komma hem under natten har inte infriats. Nu ska jag därmed ut och leta som en galning överallt här i området. Hur långt bort kan han gå liksom? Hur länge ska man vänta med att sätta upp lappar? Kan man anmäla en katt försvunnen och vart någonstans gör man det i så fall? Kan man ringa till katthemmet redan nu och kolla om de fått in honom?  Har de något register med mitt namn och telefonnummer länkat till hans id-märkning i örat? Fan jag har inte koll på någonting.

Kommentarer
Postat av: Miss

Man kan väl rinag polisen? har för mig att en kompis gjorde det för ett tag sedan. Alltså ringa och fråga om de har fått in något om någon katt. Om de t.ex. skett en olycka eller liknande. Hm...
Kissen kommer säkert tillbaks är bara på lite äventyr : ) och id-märkningen tror jag har en koppling mellan dig och katten om dem tittar på märkningen så ser dem att du är ägaren.

Postat av: annie

:C

2007-07-06 @ 14:56:34
URL: http://tripdownmemorylane.blogspot.com
Postat av: mizaru

Miss: Jag har ringt polisen och anmält nu, de fick hans id-nummer och sådär, så om de får höra något så ringer de mig. Samma med katthemmet här. Hoppas verkligen att han kommer tillbaka snart av sig självt, men han är ju som sagt innekatt, därav min oro.
Annie: :( :( :(

2007-07-06 @ 15:44:53
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback