Sammanställning Boktips

  • Hejdå Allihopa - Conny Palmqvist
  • Morfin - Tomas Jacobsson
  • Kollektivt Självmord - Arto Paasilinna
  • Saga om Valhalla - Johanne Hildebrandt
  • Vingklippt Ängel - Berny Pålsson
  • Ego Girl - Carolina Gynning
  • Det Ska Bli ett Sant Nöje att Döda Dig - Magdalena Graaf
  • Smulklubbens Skamlösa Systrar - Mia Lodalen
  • Trekant - Mia Lodalen
  • Där Ingenting Kan Ses - Anna-Karin Granberg
  • The Real Bettie Page - Richard Foster
  • Rebell med Frusna Fötter - Johanna Nilsson
  • Juno and Juliet - Julian Gough

Kommentarer
Postat av: mady

egentligen allt med Johanna Nilsson :) hon är grym

Postat av: mademoiselle

Så fint med alla dessa tips. Kollektivt självmord tyckte jag var grymt bra och rolig, perfekt strandlitteratur! Tumme upp från mig också på den, men Mian Lodalen skulle jag styra undan, i bokform är hon pinsamt dåligt fast det kanske bara är jag. Johanna Nilsson låter det som att jag måste plocka upp en bok med :)

2007-07-14 @ 11:01:31
URL: http://miss-soulwars.blogspot.com
Postat av: Johannes Flakbil

Men VARFÖR Carolina Gynning? Hon är en urblåst liten blond hora som bara ger signaler om att det är ok för alla småtjejer i Sverige att vara högljudda små efterblivna slampor, ungefär som en svensk Paris Hilton. Det enda hon är bra på är att visa lådan i TV när hon låg med aggressiva fransmän i Big Brother huset. Vilken bedrift. Hon är som en lite snyggare version av Linda Rosing, fast mindre framgångsrik.
Genom att läsa hennes bok stödjer du hennes ego, och om tillräckligt många människor läser den kanske hon får för sig att hon ska skriva en till, och då blir det ju dubbelt så mycket skräp.
Läs någon vettigare autobiografi istället, som Mein Kampf eller något som någon monogolid har skrivit. Då blir du iallafall inte dummare på köpet.
Bahahaha.

2007-07-14 @ 14:00:08
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mady

oh oh! du borde faktiskt läsa Djävulen bär Prada! boken är tusen gånger bättre än filmen. sträckläsningsvarning. den är sjukt rolig och bra. även hennes andra bok "Alla var där". Åh, jag älskar när dom driver med festeliten i USA. haha.

2007-07-14 @ 17:47:03
URL: http://nakedversions.blogspot.com
Postat av: mady

och jag måste faktiskt tillägga, att jag har läst Ego Girl. och den ÄR faktiskt bra. försök glömma att den handlar om Gynning bara ;) ah, nu måste jag också hitta nån bra bok att läsa..

2007-07-14 @ 17:49:00
URL: http://nakedversions.blogspot.com
Postat av: mizaru

mady x3: Okey, ska kolla in bruden. =) Jag har inte sett filmen ens, så kanske ska läsa den också då. Har ju redan fått några stycken att plöja igenom nu iförsej. Hehe. Ego Girl... I dont know. Även om den nu är bra så tror jag att det finns böcker som är bättre, och som dessutom inte är skriven av någon som jag känner visst förakt för. Haha.
mademoiselle: Tips är bra! Mia Lodalen tror jag inte heller att jag är så sugen på, ska läsa några av de andra först iallafall.
Johänes: Håller nästan med dig i allt tills du började spåra ur lite där på slutet. ;P

2007-07-15 @ 21:17:49
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback