Men What To Do?!

Ångest ångest ångest. Jag vet inte vad jag ska göra med den nya katten. Funkar inte att ha den här. Jag vill inte ha honom här. Jag vill ha Serlot hemma. Jag funderar på att släppa tillbaka den nya katten där jag hittade den, och be hon tanten ha koll på den. Om ingen verkar ta hand om den så vet jag ju var den håller hus och kan hämta den igen. Tänkte på den där idéen med ett halsband också, sätta på den ett med mitt telefonnummer och ett meddelande om att att jag vill att ägaren ska ringa mig. Om han inte har en ägare så kommer ju någon annan att hitta honom och tycka synd om han och då hitta mitt nummer och då får jag ju ta tag i hela grejen igen. Marsei ligger fortfarande och trycker under stolen, och jag pallar fan inte med mer dåligt samvete än vad jag redan har. Vill ju göra det rätta, men jag vet inte... Denna nya katten är visserligen smal, men inte undernärd och inte heller skabbig eller så... Jättesocial också. Borde ju vara någons katt liksom. ÅUH JAG VET INTE. Orkar fan inte detta hära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback