Jag Anar Flator I Mossen

Wihoo, fixat ihop cash till datorn nu. Fick låna 2000 spänn av jobbet, sen hade jag 2000 innestående plus att jag har massa pengar på kontot som jag kan sno av. Skulle säkert haft råd med datorn utan att lånat 2000 spänn, men jag vill gärna ha lite att röra mig med också, iomed utlandsresan om 2 veckor och sådär. Ska bli nice att få en ny och slippa den jag har nu... Den är både onödigt stor, ful och kass. Eller, askass är den ju inte, den har tjänat mig väl. Vad gör man med gamla datorer? Den är nästan värdig en belöning av något slag, för lång och trogen tjänst. Guldklocka kanske. Moaha.

Jag är inne i en WoW period nu. Vill bara spela hela tiden. Har gått runt på jobbet och tänkt på WoW hela dan. Haha. Illa. Har inte börjat spela än idag dock, för jag var bara tvungen att duscha och tvätta håret, och nu måste jag äta. Är inte sugen på nåt, men ändå ashungrig. Jobbigt jue. Får rota runt och hoppas på att något verkar lockande när jag ser det.

Förresten så har jag börjat se flator lite överallt. Jag har inbillat mig att det inte finns några alls i min närhet och därmed inte ens spanat ett endaste dugg. Men idag var det inne en misstänkt flata på jobbet, och jag såg en brud som jobbade med trädgårdsarbete utanför mitt jobb som också var väldans misstänkt... Hmm. Jag kanske är oerhört fördomsfull som antar att en brud med jobbarkläder och en stor maskin i händerna är flata, men vafan. Man måste ju ha några riktlinjer för tecken, annars är man ju totalt lost. Jag är iförsej rätt så lost, min gaydar (flatdar låter inte alls lika bra) är så gott som icketexisterande. Men övning ger färdighet eller nåt sånt, tyvärr är det svårt att kontrollera om den har rätt eller inte, iallafall såhär in every day life. Tricky tricky.

Måste äta NU! Blodsockernivå sjunker drastiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback